نحوه ثبت نام قرعه کشی خودرو و مدارک مورد نیاز ایرانخودرو - سایپا

نحوه ثبت نام قرعه کشی خودرو و مدارک مورد نیاز ایرانخودرو - سایپا

تاریخ انتشار: نظرات: 0


آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

بنابر تصمیمات انجام شده، عموم مردم و مشتریان برای خرید محصولات ایران خودرو می توانند در بازه های زمانی مختلفی که در قالب قرعه کشی پیش فروش یا فروش فوق العاده برگزار می شوند، شرکت کنند که در هر سری اتومبیل های مختلفی توسط این شرکت قرار می گیرند و شما می توانید برای خرید هر یک از محصولات بنابر علایق و سلایق خود اقدام کنید. با این وجود در هر قرعه کشی شما تنها یکبار می توانید شرکت کنید و تنها یک محصول را انتخاب کنید و برای خرید بیش از یک محصول با ارور متقابل وب سایت روبرو خواهید شد. با این حال از مهم ترین محصولات ایران خودرو می توان به پژو پارس، رانا، سمند، سمند سورن، پژو 206، پژو 405 و... اشاره کرد که از محبوب ترین خودروها در کشورمان هستند.

 

مراحل ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

در قدم اول شما باید وارد وب سایت رسمی ایران خودرو شوید و سپس از قسمت بالا گزینه «ورود کاربر» را انتخاب کنید.

قدم دوم؛ حساب کاربری خود را که از پیش ساخته اید را وارد کنید که باید دو کادر زیر یعنی کد ملی به همراه گذرواژه خود را در این بخش وارد نمائید. سپس گزینه «ورود» را انتخاب نمائید. توجه داشته باشید که اگر شما رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید، از قسمت زیرین می بایست گزینه «فراموشی رمز» را انتخاب نمائید.

قدم سوم؛ هم اکنون شما وارد حساب کاربری خود در وب سایت ایران خودرو شده اید که از قسمت بالا می توانید گزینه فروش فوق العاده یا پیش فروش ایران خودرو را انتخاب نمائید. توجه داشته باشید این دو گزینه همیشه برقرار و فعال نیستند و تنها در بازه هایی که توسط اطلاعیه های ایران خودرو اعلام می شوند، تعدادی اتومبیل در این دو بخش (با توجه به پیش فروش یا فروش فوق العاده) اضافه خواهند شد. بنابراین از پیش فروش یا فروش فوق العاده ایران خودرو مطلع شوید و سپس گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

قدم چهارم؛ بازه زمانی که ما این آموزش را در حال تهیه کردن هستیم، پیش فروش ایران خودرو فعال می باشد و این گزینه را انتخاب کردیم. همان گونه که مشاهده می کنید با انتخاب این گزینه، اتومبیل هایی که در این طرح هستند، در لیست زیر قرار دارند و شما می توانید محصول مورد نظر را با کلید «سفارش» انتخاب کنید.

قدم پنجم؛ هم اکنون باید یک سری موارد را مطالعه کنید که در داخل کادر قرمز رنگ مشخص شده اند و در صورت موافقت باید تیک گزینه کناری را بزنید. اما در سمت چپ تصویر، اطلاعات اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که شامل آپشن ها و صورت حساب و تائید سفارش می باشد.

 قدم ششم؛ در نهایت بعد از گذراندن مراحل بالا، سفارش شما با موفقیت ثبت شده است و دقیقا در قسمت پائین تصویر ذیل، کد شما در قرعه کشی درج شده است که باید این کد را تا روز قرعه کشی به همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید از حساب خود خارج شوید.

 

طریقه ثبت نام قرعه کشی سایپا

شرکت سایپا در طول سال در دوره و بازه های زمانی مختلف شروع به قرعه کشی پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات مختلف خود اعم از ساینا، کوئیک، شاهین، نیسان و... می کند که عموم خریدارانی که دارای صلاحیت های لازم در این قرعه کشی ها را با استفاده از بندها و توافقنامه های مربوطه دارند، می توانند به سادگی شرکت کنند. برای مثال در طی برخی قرعه کشی ها اعلام می شود مشتریانی که تصمیم به ثبت نام دارند، نباید در 2 سال اخیر اتومبیلی را از این شرکت خریداری کرده باشند و... که لازم به ذکر می باشد این قوانین متغیر هستند.

با این حال برای ثبت نام قرعه کشی سایپا در ابتدا لازم به پیش ثبت نام در سایت شرکت سایپا دارید که باید یک سری از اطلاعات هویتی خود را در سایت سایپا ثبت کنید تا قادر به ثبت نام قرعه کشی های سالانه و ماهانه سایپا شوید. با این وجود اگر از پیش در سایت شرکت سایپا پیش ثبت نام کرده اید و هم اکنون دوره های پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا آغاز شده است، می توانید با چند کلیک اقدام به ثبت نام قرعه کشی سایپا کنید. به همین دلیل در ادامه این گزارش شما را با آموزش ثبت نام اینترنتی سایپا بصورت قدم به قدم آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

در قدم اول باید وارد صفحه ورود سایت سایپا شوید و سپس کد ملی و گذرواژه ای که از قبل برای حساب کاربری خود تعریف کرده اید را در این قسمت وارد نمائید که برای احراز هویت باید تیک گزینه «من ربات نیستم» را انتخاب کنید و در نهایت گزینه سبز رنگ «ورود» را بفشارید. را انتخاب کنید تا سفارش شما ثبت شود

. قدم دوم؛ اگر در بازه زمانی پیش فروش یا فروش فوق العاده وارد وب سایت سایپا شوید، قطعا لیست اتومبیل هایی که در لیست قرعه کشی هستند را می توانید در همان صفحه ابتدایی مشاهده کنید و دقیقا در سمت چپ هر اتومبیل نوع عرضه آن نیز درج شده است. اما اگر وارد این صفحه شدید و هیچ اتومبیلی در این لیست قرار نداشت، بدین معنا می باشد که دوره قرعه کشی به اتمام رسیده است و باید منتظر دوره بعدی پیش فروش یا فروش فوق العاده باشید. از این رو اتومبیل مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کنید.

قدم سوم؛ با انتخاب اتومبیل مدنظر در لیست سایپا، اطلاعاتی را در مورد اتومبیل مدنظر دریافت خواهید کرد. برای مثال اتومبیلی که ما انتخاب کرده ایم، پیش فروش یکساله می باشد که در این شیوه شما وارد قرعه کشی خواهید شد و اگر نام شما در این قرعه کشی انتخاب شده باشد، می بایست مبلغی را واریز کنید و سپس در موعد تحویل مبلغ مابقی را با کارخانه تسویه نمائید. اینک گزینه نارنجی رنگ «پیش فروش» را انتخاب کنید.

قدم چهارم؛ در این مرحله اطلاعات تکمیلی اعم از مبلغ قابل پرداخت، نوع کاربری اتومبیل و بیمه گر را مشاهده خواهید کرد. اینک تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید تا احراز هویت شوید و سپس گزینه «ادامه فرایند خرید» را انتهای صفحه را انتخاب نمائید تا وارد مرحله بعدی شوید.

قدم پنجم؛ هم اکنون در این مرحله اطلاعات کلی حساب کاربری شما به همراه مشخصات فنی اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که باید کمی به سمت پائین صفحه اسکرول کنید و گزینه تائید را انت

قدم ششم؛ شما موفق به ثبت نام سایت سایپا شده اید که در قسمت پائین شماره پیگیری برای شما تولید شده است که باید این شماره را تا زمان قرعه کشی نگهداری کنید تا اگر برنده شده باشید از میان لیست ارائه شده شماره پیگیری خود را مشاهده کنید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی سایپا

1- محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد )

 

۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

 

٣- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی با توجه به مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد . ۴- متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

 

۵- امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی ( نصب بر روی خودرو ) میسر نمی‌باشد .

 

۶- متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت .

 

۷- شماره کارت ، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام‌کننده خواهد بود.

 

۸- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

 

9- کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کند نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی‌باشد.

 

۱۰- در صورتیکه مشتری حداکثر ۳ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. لذا در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

 

۱۱- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.

 

۱۲- منتخبین خرید خودرو در طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه سایپا و ایران خودرو ، امکان شرکت در این طرح پیش فروش را نخواهند داشت.

 

۱۳- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو ، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه می باشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.

 

۱۴- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری ، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و با تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد.

 

۱۵- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

 

۱۶- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

 

۱۷- با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره‌گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:

 

۱۷- ۱- در صورتی که مشتری در سامانه شمار‌ه گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۲ - ۱۷- در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد الف) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره‌گذاری هیچگونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نمی‌باشد.

 

ب) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت‌نام، در سامانه شماره‌گذاری تغییر نموده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

 

۱۸- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره‌گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره‌گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.


فروشگاه اینترنتی آسان وی

شرکت آسان وی فروشنده اینترنتی قطعات انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد که تمامی قطعات اصلی را با کیفیت و قیمت رقابتی تقدیم حضور مشتریان و همکاران گرامی میکند.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان آسان وی در تماس باشید.

02161965

02136870484

02166343067

09376561965

شما میتوانید ازطریق لینک زیر قطعات یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی را مشاهده و خریداری نمایید.

WWW.ASANWAY.COM

مشتریان و همکاران عزیز شما میتوانید جهت ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه فرمایید. 

ORDER