خرید لوازم یدکی بنز

خرید لوازم یدکی بنز

تاریخ انتشار: نظرات: 0


خرید لوازم یدکی بنز

مرسدس بنز یک برند اتوموبیل آلمانی است. این برند خودرو سازی یکی از پیشرو ترین برند ها در صنعت خودرو سازی می باشد. ویژگی بارز نخستین خودرو های بنز که موجب سرشناس شدن این برند شده است موتور های کمپرسور 6 سیلند 6.2 لیتری بود، که موجب افزایش چشمگیر شتاب خودرو می شد تا جایی که شتاب در این وسیله نقلیه به 145 کیلومتر در ساعت می رسید.

در پایان دهه 30 در قرن بیستم و در شروع اوایل دهه 40 این شرکت تولید اتوموبیل های مسافربری و انواع کامیون را در کلاس های مختلف را شروع کرد. اما بسیاری از کارخانه های این شرکت در جنگ جهانی دوم دچار آسیب شدید شدند و بازیابی آنها سال ها به طول انجامید.

قطعات و لوازم یدکی بنز

یکی از مهمترین عواملی که در طول عمر تمامی خودروها موثر است، استفاده از لوازم یدکی و قطعات استاندارد و باکیفیت است. با توجه به حساسیت بالای خودروهای تولید شده توسط کمپانی بنز، لزوم استفاده از لوازم یدکی اورجینال یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

استفاده از لوازم یدکی تقلبی و بی کیفیت می تواند آسیب های بسیار جدی به سیستم های پیچیده خودروهای بنز بزند. در برخی موارد و بخصوص در مورد لوازم موتوری بنز، استفاده از یک قطعه تقلبی می تواند به سایر قطعات نیز آسیب زده و هزینه های بسیار بالایی برای شما به بار آورد.

یکی دیگر از مشکلات لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی، دوام آنهاست. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بنز می تواند تا سالها خودروی شما را از تعمیر و تعویض آن قطعه بی نیاز کند ولی اکثر قطعات تقلبی عمر کوتاهی دارند و پس از مدتی مستهلک و خراب می شوند و می بایست دوباره تعویض شوند که این امر از نظر اقتصادی اصلاً به صرفه نیست.

مزایای خودروی بنز

موتورقوی و کارآمد

اجرای فوق العاده

محفظه مسافر بسیار راحت

شتاب پویا

ظاهر عالی و بی نظیر

سطح بالایی از مانور

قدرت انتقال خوب

سیستم کنترل هواAir conditioner ,Thermotronic

سیستم چند رسانه ای یا Comand Online

کمک نقطه کور

سیستم کنترل خستگی راننده

پارک خودرو با ده سنسور

دارای انواع استاندارد جهانی

فروشگاه اینترنتی آسان وی

شرکت آسان وی فروشنده اینترنتی قطعات انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد که تمامی قطعات اصلی را با کیفیت و قیمت رقابتی تقدیم حضور مشتریان و همکاران گرامی میکند.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان آسان وی در تماس باشید.

02161965

02136870484

02166343067

09376561965

شما میتوانید ازطریق لینک زیر قطعات انواع خودروهای داخلی و خارجی را مشاهده و خریداری نمایید.

asanway.com

مشتریان و همکاران عزیز شما میتوانید جهت ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://asanway.com/Order