خرید لوازم یدکی هیوندای

خرید لوازم یدکی هیوندای

تاریخ انتشار: نظرات: 0


خرید لوازم یدکی هیوندای

هیوندای موتور یک شرکت خوشه‌­ای خودروسازی چندملیتی، در قالب ساختمانی در شهر سئول است که توسط چانگ جو یانگ، صنعتگر و کارآفرین کره­‌ای، بنیان‌گذار گروه شرکت­‌های هیوندای در سال 1967 تأسیس و در نهایت امتیاز آن به پسرش واگذار شد. قطعات و لوازم جانبی به‌کاررفته در این محصولات، با کیفیت بالا و طبق استانداردهای جهانی و مناسب ساخته‌ و پرداخته شده است. اما این امر دلیل بر این نمی­‌شود که بعد از مدتی استفاده، به تعویض لوازم نیاز نداشته باشند. لازم است به اطلاعتان برسانیم که برخی از قطعات و لوازم جانبی خودرو مانند تسمه تایم یا روغن، ملزم به تعویض دوره‌ای می­‌باشند؛ همچنین بسیاری از صاحبان خودرو تمایل دارند که لوازم یدکی زینتی و لوکس خودرو را بعد از مدتی تعویض نمایند.

همان‌طور که پیش­تر به آن اشاره شد، شرکت خودروسازی چندملیتی هیوندای موتور،توسط بنیان­گذار شرکت­‌ها و کارخانجات تولیدی خودروسازی هیوندای و زمینه­‌های دیگری چون استخراج معادن، خدمات مهندسی و فولادسازی، کشتی‌سازی، علوم ارتباطات، و حمل‌ونقل، به نام چانگ جو یانگ تأسیس شده است. لازم به ذکر است که شرکت کیا موتورز به‌عنوان بزرگترین و مهم‌­ترین سهام­دار و زیرمجموعه شرکت هیوندای موتور، جزو قدیمی­‌ترین خودروساز­های کره جنوبی محسوب می‌­شود.

خودروهای شرکت هیوندای به جهت رعایت استاندارهای لازم در تولید قطعات و لوازم یدکی در میان دوستداران و مصرف‌کنندگان خودرو، از جایگاه ویژه و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می ‌باشد. لوازم یدکی هیوندای شامل تمامی قطعات و لوازم یدکی برقی، لوازم یدکی بدنه، لوازم یدکی موتوری، لوازم یدکی گیربکس و لوازم یدکی تزئینی و لوکس خودرو است.

فروشگاه اینترنتی آسان وی

شرکت آسان وی فروشنده اینترنتی قطعات انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد که تمامی قطعات اصلی را با کیفیت و قیمت رقابتی تقدیم حضور مشتریان و همکاران گرامی میکند.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان آسان وی در تماس باشید.

02161965

02136870484

02166343067

09376561965

شما میتوانید ازطریق لینک زیر تمامی قطعات هیوندای را مشاهده وخریداری نمایید.

asanway.com/hyundai-genuine