مشخصات، اطلاعات و قیمت کاتالیزور ۲۰۶

مشخصات، اطلاعات و قیمت کاتالیزور ۲۰۶

تاریخ انتشار: نظرات: 0


کاتالیزور ۲۰۶

کاتالیزور ۲۰۶ از قطعات زیست محیطی این خودرو بوده که در خروجی منبفولد و اگزوز تعبیه شده است.

آیا کاتالیزور ۲۰۶ شما هم به مشکل برخورده و قصد دارید آن را تعویض کنید؟ برای خرید کاتالیزور ۲۰۶ چه برند هایی را می‌شناسید؟ کاتالیزور از قطعات متصل شده به سیستم اگزوز خودروست که در سال های اخیر وجود آن بر روی تمامی خودرو ها الزامی است. این قطعه در تمامی خودرو ها از جمله پژو ۲۰۶ وجود دارد و از جمله قطعات مصرفی اتومبیل نیز محسوب می‌شود.

کاتالیزور و وظیفه آن

کاتالیزور یا مبدل کاتالیستی (Catalytic Converter) قطعات وابسته به سیستم اگزوز و منیفولد خروجی موتور خودروست که در تمامی خودرو های مدرن امروزی نصب می‌شود. این قطعه بر اساس مدل خودرو می‌تواند یک الی دو عدد باشد یکی در بخش جلویی و دیگری در بخش عقبی تعبیه شده است.

کاتالیزور از جمله قطعاتی است که به کنترل آلایندگی خودرو ارتباط دارد و میزان ذرات معلق و آلاینده های تولید شده توسط خودرو ها کاهش داده و با تبدیل گاز های خطرناک به گاز های بی خطر به چرخه زیست محیطی کمک می‌کند. گاز های حاصل از احتراق درونی موتور CO و هیدوکربن ها به سمت اگزوز حرکت می‌کنند تا از لوله خروجی آن به بیرون روند، در این زمان قبل از خروج از لوله وارد کاتالیست شده و طی فرآیند های سه گانه احیا کننده، اکسید کننده، و سیستم کنترل به گاز های CO2 و HO2 تبدیل می‌شوند وکه از جمله گاز های بی خطر برای محیط زیست هستند و آسیب کمتری به آن می‌زند.

در عملکرد نهایی کاتالیزور، قطعه دیگری به نام سنسور اکسیژن نیز در این امر دخالت دارد که در نهایت سبب خروج گازی از اگزوز می‌شوند که به طور روزانه می‌بینیم.

نکاتی هنگام خرید کاتالیزور ۲۰۶

باید بدانید که کاتالیزور نیز قطعه ای مصرفی است و از بین رفتن لایه های اکسید و احیا کننده آن در اثر زمان و یا موارد دیگر موجب آسیب و نقص در عملکرد عادی آن خواهد شد و باید تعویض شود.

کاتالیزور ۲۰۶ از جمله قطعاتی است که بر خلاف دیگر انواع قطعات مصرفی در این خودرو تفاوتی در تیپ های مختلف آن نداشته و هنگام خرید برای تیپ های ۱ تا ۵ و همین طور مدل های هاچبک و صندوقدار تفاوتی برای خریدار ایجاد نمی‌کند.

برند اصلی کاتالیزور ۲۰۶ چیست؟

مسئله ای که هنگام خرید این قطعه پیش می‌آید این است که برند اصلی آن چیست! برند اصلی کاتالیزور ۲۰۶ایساکو
بوده و با بسته بندی های مخصوص این شرکت به همراه لیبل و هولولگرام آن به فروش می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی آسان وی

شرکت آسان وی فروشنده اینترنتی قطعات انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد که تمامی قطعات اصلی را با کیفیت و قیمت رقابتی تقدیم حضور مشتریان و همکاران گرامی میکند

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان آسان وی در تماس باشید.

02161965

02136870484

02166343067

09376561965

شما میتوانید ازطریق لینک زیر کاتالیز انواع خودرو های داخلی و خارجی را مشاهده و خریداری نمایید.

https://asanway.com/Catalytic Converter

مشتریان و همکاران عزیز شما میتوانید جهت ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://asanway.com/Order