مشخصات، اطلاعات و قیمت دیسک و صفحه خودرو

مشخصات، اطلاعات و قیمت دیسک و صفحه خودرو

تاریخ انتشار: نظرات: 0


راهنما دیسک و صفحه پژو ۴۰۵

دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ از جمله قطعات پر مصرف در این خودرو می‌باشد که وظیفه مهمی را در سیستم حرکت اتومبیل ایفا می‌کند. دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ با طیف برند های متنوعی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که تمایز آنها در کیفیت، قیمت، دوام، و متریال بکار رفته در آن می‌باشد.

پژو ۴۰۵ یکی از محبوب ترین خودرو های نسل قدیم کمپانی پژو فرانسه می‌باشد که بعد از ورود خط مونتاژ آن به داخل ایران به شدت آن افزوده شد. حال خودرویی که در حال حاضر بیش از ۲۰ سال از ورود آن به بازار اتومبیل می‌گذرد، مسلما توسط بسیاری از افراد به عنوان یک خودرو شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همانطور که می‌دانید، بهره وری از یک خودرو نیازمند نگه داری، رسیدگی، و اعمال تعمیرات مورد نیاز و به موقع خصوصا هنگامی که دچار نقص عملکرد در بخش های مختلف قطعات می‎‌شود، دارد.

 

دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) هم از این قاعده مستثنی نیست و یکی از قطعات مصرفی خودرو به شمار می‌رود که در صورت خرابی و بروز هر گونه ایراد نیازمند تعمیر و حتی تعویض خواهد بود. اما خرید این محصول نیز از جمله اقدامات مهمی است چرا که داشتن اطلاعات پایه درباره مدل خودرو، نوع قطعه، برند، قیمت، و از فاکتور های مورد نیاز خریدار جهت تهیه قطعه مورد نظر است.

دیسک و صفحه چیست و چکار می‌کند؟

دیسک و صفحه کلاچ از جمله قطعات بسیار حساس و مهم در سیستم و ساختار یک اتومبیل به حساب می‌آید که تاثیر بسزایی در عملکرد فنی و در نهایت حرکت خودرو دارد. این قطعه از دو سطح لنت تشکیل شده که به یک صفحه فولادی پرچ شده و تعدادی فنر نیز این ساختار کلی را در برمی‌گیرد.

طبق این اساس، کلاچ نیز در این سیستم و ساختار قرار می‌گیرد و وظیفه انتقال حرکت چرخشی یک شفت به شفت دیگری را به عهده دارد و رابطه اصطکاکی بین جعبه دنده و موتور ایجاد می‌کند. در واقع، صفحه کلاچ خودرو نیز در این سیستم جای می‌گیرد و توان حرکت لازم برای سایر بخش ها را نیز فراهم می‌کند.

این صفحه قالب دایره شکلی داشته و دارای ضریب اصطکاک بالا در هر دو سطوح خود می‌باشد؛ مهم ترین علت بالا بودن این ضریب نیز به واسطه وجود لنت هایی است که در بخش سطوح آن قرار گرفته است.

همانطور که مستحضر هستید، اگر با ساختار کلی بخش فنی خودرو آشنایی داشته باشید می‌دانید که این قطعه بخشی از گیربکس می‌باشد و افزایش قدرت خودرو را نیز تضمین می‌کند.

برند اصلی دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ چیست؟

مسلما برای افرادی که صاحب یک پژو ۴۰۵ باشند و موعد تعویض دیسک و صفحه آن رسیده باشد مهم است که بدانند چه تعداد برند با چه درجه کیفیت هایی در بازار موجود است و کدام یک از این برند ها بیشترین سازگاری را مدل خودرو شما دارند! قبل از پرداختن به این موضوع باید توجه داشته باشید که قبل از خرید دیسک و صفحه خودرو، حتما از مدل و نوع موتور بکار رفته در اتومبیل خود اطلاع کامل داشته باشید!

فروشگاه اینترنتی آسان وی

شرکت آسان وی فروشنده اینترنتی قطعات انواع خودرو های داخلی و خارجی می باشد که تمامی قطعات اصلی را با کیفیت و قیمت رقابتی تقدیم حضور مشتریان و همکاران گرامی میکند

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان آسان وی در تماس باشید.

02161965

02136870484

02166343067

09376561965

شما میتوانید ازطریق لینک زیر دیسک و صفحه انواع خودرو های داخلی و خارجی را مشاهده و خریداری نمایید.

https://asanway.com/Disk safeh