دسته‌بندی نشده

نیسان کیکس 2025 با پیشرانه جدید و سیستم AWD معرفی شد | اسب بخار

[ad_1]

نیسان کیکس 2025 با پیشرانه جدید و سیستم AWD معرفی شد

نیسان کیکس 2025
نیسان کیکس ۲۰۲۵

تغییراتی که در کراس اوور جدید کمپانی نیسان، مدل کیکس (Kicks)، صورت گرفته است، شامل یک موتور حجیم تر، طراحی به‌روزتر و فناوری و آپشن های بیش تر می‌شود.


فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید


فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ یک کراس‌اوور کوچک است که تغییرات قابل توجهی را در نسل جدید خود تجربه کرده است. این خودرو نه تنها در ظاهر به طور قابل ملاحظه‌ای مدرن‌تر به نظر می‌رسد، بلکه به طور قابل توجهی، ابعاد آن افزایش یافته است و به صورت AWD هم عرضه می شود.

وقتی برای اولین بار تصاویری از نمونه‌های پروتوتایپ نیسان کیکس نسل جدید با کاور در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، بیش‌تر مردم متوجه شدند نیسان کیکس جدید قرار است با تغییرات اساسی وارد بازار شود. اکنون پرده‌ها برداشته شده است و ما با طراحی بسیار هماهنگ و اندکی بزرگ‌تر، که قدرت بسیاری دارد، روبه‌رو هستیم.

طراحی نیسان کیکس ۲۰۲۵

 با نگاهی سطحی به نمای جلویی نیسان کیکس جدید به سرعت متوجه خواهیم شد طراحی V-Motion در بخش گریل جلو در این مدل وجود ندارد، که این سبک طراحی بیش‌تر یک امضا برای نیسان در اکثر مدل هایش است. البته با دقت بیش‌تر به طراحی نیسان کیکس متوجه وجود تعدادی از المان های طراحی قدیمی نیسان در این مدل خواهیم شد. گریل جلو با خطوط افقی طراحی شده، که همین سبک طراحی در چراغ های جلوی نیسان کیکس جدید ادامه پیدا کرده است و چراغ های جلو به نحوی تکمیل کننده طراحی گریل جلو هستند.

در قسمت عقب، طراحی خودرو کمی جالب تر شده است. رنگ سقف مدل کیکس با رنگ بدنه متفاوت است و در قسمت انتهایی سقف یک خمیدگی وجود دارد که در سایر مدل های نیسان هم این سبک طراحی را دیده بودیم. در نهایت، این خمیدگی با خطوط شکسته و تیز به چراغ های عمودی و برجسته منجر می شود. به طور کلی، نسل جدید نیسان کیکس ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نسل قبلی دارد.

همچنین نسل جدید نیسان کیکس دارای ارتفاع، طول و عرض بیش‌تری نسبت به نسل قدیمی است. برای این خودرو سه تیپ S ،SV و SR در دسترس خواهد بود، که نسخه SR شامل چرخ‌های ۱۹ اینچی است، همچنین سبک طراحی اسپرت در کابین، شامل دوخت قرمز و تزیینات منحصر به فرد دیگری است. نیسان کیکس جدید همچنین دارای فاصله بیش‌تری از زمین نسبت به نسخه قبلی است، فاصله از ۷.۰ اینچ در نسل قبلی به ۸.۴ اینچ در نسل جدید افزایش یافته است.

اگرچه مشخصات دقیق نیسان کیکس ۲۰۲۵ هنوز به طور کامل منتشر نشده است، اما طبق برخی از شواهد و گفته ها فضای کابین برای مسافران در بخش جلو با توجه به افزایش اندازه خودرو بزرگ تر و راحت تر شده است، این افزایش ابعاد در کابین در بخش عقب خودرو هم مشهود است.

کابین نیسان کیکس ۲۰۲۵

طراحی کابین به طور کامل تغییر کرده است و یک صفحه نمایش به عنوان مالتی مدیا در کنسول مرکزی خودرو قرار گرفته است. این صفحه نمایش مرکزی به اندازه ۱۲.۳ اینچ است و یک صفحه نمایش ۷ اینچی به عنوان کلاستر برای خودرو تعبیه شده است، این دو صفحه نمایش به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. مجموعه‌ای از امکانات و آپشن های خودرو را می توان با صفحه نمایش دیجیتال مرکزی کنترل کرد، که شامل دوربین‌های ۳۶۰ درجه برای نمایش محیط و سیستم صوتی ۱۰ باند بوز (Bose) می شود. Apple CarPlay و Android Auto نیز در سیستم مالتی مدیای این خودرو عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی نیسان کیکس ۲۰۲۵

اما جذاب ترین بخش در نیسان کیکس ۲۰۲۵ به بخش مشخصات فنی خودرو خلاصه می شود، در این خودرو یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری جدید با توان ۱۴۱ اسب بخار و ۱۹۰ نیوتن متر وجود دارد، که توسط یک جعبه دنده CVT (جعبه‌ دنده متغیر پیوسته) قدرت از موتور به چرخ ها منتقل می شود و برای اولین بار، این امکان و جود دارد که این قدرت به تمام چهار چرخ خودرو با سیستم هوشمند All-Wheel Drive نیسان منتقل شود. با این تجهیزات، نیسان یک حالت برف نیز اضافه کرده، که به طور خاص برای عملکرد چهار چرخ در سطوح لغزنده طراحی شده است.

امکاناتی مانند ترمزگیری اضطراری خودکار، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم ترمزگیری خودکار و سیستم هشدار خروج از خطوط، همگی قسمتی از سیستم Safety Shield 360 است که به صورت استاندارد در نیسان موجود است و به رانندگان در هنگام رانندگی کمک می کند. با انتخاب نسخه SR، سیستم ProPilot بر روی نیسان کیکس عرضه می شود که قابلیت رانندگی نیمه خودکار را اضافه می‌کند.

نسل قبلی نیسان کیکس از نظر قیمت پایه برای مشتریان بسیار جذاب و مقرون به صرفه بود و انتظار می رود مدل جدید به دلیل اندازه بزرگ تر و امکانات جدیدتر اندکی گران تر باشد. با این حال، نیسان هنوز آن را به عنوان یک خودروی «اقتصادی» توصیف می‌کند، بنابراین احتمال دارد قیمتی در حدود ۲۳,۰۰۰ دلار برای مدل پایه S با سیستم FWD به عنوان قیمت پایه و قیمتی در حدود ۳۰,۰۰۰ دلار برای تیپ SR با سیستم چهار چرخ (AWD) در نظر گفته شود. کیکس ۲۰۲۵ در اواخر امسال در تمام نمایندگی های نیسان عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر نیسان کیکس ۲۰۲۵

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.



[ad_2]

Source link

1 دیدگاه در “نیسان کیکس 2025 با پیشرانه جدید و سیستم AWD معرفی شد | اسب بخار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *