دسته‌بندی نشده

نصب پلاک ملی روی آمیکو آسنا در منطقه آزاد ارس

[ad_1]

نصب پلاک ملی روی آمیکو آسنا در منطقه آزاد ارس

پلاک ملی آمیکو آسنا
پلاک ملی آمیکو آسنا

برای اولین بار پلاک ملی در منطقه آزاد ارس روی آمیکو آسنا نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، برای اولین بار پلاک ملی در منطقه آزاد ارس روی آمیکو آسنا نصب شد.
نصب پلاک منطقه آزاد ارس در مراسمی بر روی پیکاپ آمیکو آسنا برای اولین بار، با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الله عبدالملکی و کیانی رئیس سازمان منطقه آزاد ارس و جمعی دیگر از مسئولان در محل کارخانه آمیکو در منطقه جلفا انجام شد. با توجه به وجود خودروهایی با برندهای معتبر و کیفیت و کارایی متفاوت به نظر می رسد که حضور خودروی آمیکو آسنا در منطقه آزاد و ویژه اقتصادی ارس می تواند زمینه ای رقابت بیش تر این پیکاپ با سایر محصولات موجود را فراهم کند.

همان طور که این محصول برای اولین بار توانست نوع نگاه و نظر بسیاری از مردم را نسبت به پیکاپ و پیکاپ سواری تغییر دهد و مقدمات فرهنگ سازی جدیدی را ایجاد کند، می تواند این بار هم زمینه حضور سایر پیکاپ ها در مناطق آزاد با پلاک های مختص این مناطق را فراهم کند. در همین شرایط به نظر می رسد با توجه به موقعیت جغرافیای منطقه آزاد و ویژه اقتصادی ارس و مجاورت با همسایگان شمال شرقی کشور می تواند زمینه های بازار سازی صادراتی را نیز فراهم کند.

آمیکو آسنا همچنین پیکاپی به شمارمی آید که با توجه به مشخصات فنی، طراحی و امکاناتی که دارد، توانست جای خالی محصولات آفرودی را برای علاقه‌مندان پر کند و زمینه ساز ورود سایر تولیدکنندگان به این بخش از بازار نیز شد.
به نحوی که، هم اکنون در سبد محصول بسیاری از خودروسازان یک پیکاپ وجود دارد یا این که برخی از آنان به طور کل کار را با یک پیکاپ آغاز کردند. در هر صورت، نصب پلاک منطقه آزاد ارس روی آمیکو آسنا را می توان زمینه ساز افزایش رقابت در این کلاس و همچنین کیفیت بالای این محصول دانست.

۵ امتیاز از ۱ رای

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *