اخبار, معرفی خودرو

معرفی دانگ فنگ آئولوس A7

[ad_1]

معرفی دانگ فنگ آئولوس A7

دانگ فنگ آئولوس A7
دانگ فنگ آئولوس A7

به تازگی زیرشاخه آئولوس از دانگ فنگ اقدام به معرفی یک کراس اوور پلاگین هایبرید به نام A7 کرده است که در ادامه به آن می پردازیم.


این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل پکن که حدود ۲۲ روز دیگر برگزار می شود و رسانه اسب بخار نیز در آن حضور خواهد داشت، رونمایی می شود و مسئولین کمپانی دانگ فنگ به موفقیت آن در مارکت داخلی چین و همچنین سایر بازار های هدف، امید بسیار زیادی دارند. لازم به ذکر است که در سه سال آینده، شاخه آئولوس از برند دانگ فنگ قصد دارد به یک شاخه تماما برقی مبدل شود.

آئولوس A7

دانگ فنگ آئولوس A7
دانگ فنگ آئولوس A7

آئولوس A7 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۸۵، ۱۹۰۵ و ۱۶۲۵ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۷۷۵ میلی متر عنوان شده است. وزن خالص این خودرو ۱۸۰۰ کیلوگرم و رینگ های آن ۱۹ اینچی هستند.

در بخش ظاهری خودرو شاهد بکارگیری المان ها و ترند های روزی همچون چراغ های جلو و عقب باریک و به هم پیوسته، دستگیره های مخفی شونده، سقف و بدنه دو رنگ، رینگ های آیرودینامیک و… هستیم و بکارگیری این عوامل در کنار هارمونی آنها با یکدیگر سبب شده است که ظاهر دانگ فنگ آئولوس A7 تا حد ممکن به روز و به نسبت زیبا به نظر برسد.

مشخصات فنی

دانگ فنگ آئولوس A7
دانگ فنگ آئولوس A7

در بخش فنی A7 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۳ اسب بخاری به همراه یک موتور برقی بهره گرفته شده است. قدرت ترکیبی این مجموعه ۳۶۰ اسب بخار و ماکسموم گشتاور آن نیز ۶۱۵ نیوتن متر اعلام شده است. ظرفیت باتری های این خودرو هم ۳۰.۳۲ کیلووات ساعت است. شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی ۲۰۵ کیلومنر بوده و برد ترکیبی آن نیز ۱۵۰۰ کیلومتر است. برای شارژ سریع هم، خودروی A7 هم به ۲۶ دقیقه وقت نیاز دارد.

سوالات متداول

دانگ فنگ آئولوس A7 چه مشخصاتی دارد؟

در بخش فنی A7 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۳ اسب بخاری به همراه یک موتور برقی بهره گرفته شده است. قدرت ترکیبی این مجموعه ۳۶۰ اسب بخار و ماکسموم گشتاور آن نیز ۶۱۵ نیوتن متر اعلام شده است. ظرفیت باتری های این خودرو هم ۳۰.۳۲ کیلووات ساعت است.

شعاع حرکتی دانگ فنگ آئولوس A7 چقدر است؟

شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی ۲۰۵ کیلومنر بوده و برد ترکیبی آن نیز ۱۵۰۰ کیلومتر است. برای شارژ سریع هم، خودروی A7 هم به ۲۶ دقیقه وقت نیاز دارد.

۵ امتیاز از ۲ رای

[ad_2]

Source link

1 دیدگاه در “معرفی دانگ فنگ آئولوس A7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *