دسته‌بندی نشده

روغن موتور 520 بی ام و

[ad_1]

انتخاب روغن موتور مناسب برای بی ام و 520، به عوامل مختلفی مانند مدل خودرو، سال تولید، نوع موتور و شرایط آب و هوایی محل سکونت شما بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می توان گفت که روغن موتور مناسب برای بی ام و 520 باید دارای مشخصات زیر باشد.

  • ویسکوزیته: 0W-30، 5W-30، 5W-40
  • سطح کیفیت: API SN، ACEA A3/B4
  • تاییدیه BMW: LL-01، LL-04

لازم است بدانید که برندهای بسیار زیادی در بازار روغن موتور بی ام و وجود دارند که می توانید از میان آنها روغن موتور BMW520 را با آسودگی خاطر تهیه کنید. اما از آنجایی که این روزها تعداد روغن موتورهای تقلبی موجود در بازار نیز بسیار زیاد می باشد ما سعی کردیم لیست معتبرترین برندهایی که عرضه کننده روغن موتور بی ام و 520 هستند را در این بخش در اختیارتان قرار دهیم تا با خیال آسوده تری برای خودرو لوکس و گران قیمت خود مناسبترین روغن موتور را تهیه کنید.

برخی از برندهای معتبر روغن موتور برای بی ام و 520 عبارتند از:کاسترول، موبیل، توتال، لیکوی مولی و شل

روغن موتور بی ام و 520

مشخصات روغن موتور بی ام و 520

قیمت روغن موتور BMW 520

از جمله موارد بسیار مهم برای خرید روغن موتور بی ام و 520 علاوه بر آگاهی کامل درباره مشخصات کلی این نوع روغن موتور بی ام و، اطلاع از قیمت آن است.

همانطور که در پاراگراف قبل هم اشاره کردیم روغن موتورهای تقلبی زیادی در بازار موجود هستند که اگر به خوبی درباره اصل بودن روغن موتور مورد نظرتان آگاهی نداشته باشید به اشتباه روغن تقلبی خریداری خواهید کرد.

ناگفته نماند که قیمت روغن موتور بی ام و 520 به برند، کیفیت و حجم آن بستگی دارد. به طور کلی، قیمت روغن موتورهای با کیفیت بالا و برندهای معتبر، بیشتر از روغن موتورهای معمولی است.

قیمت تقریبی برخی از برندهای محبوب روغن موتور بی ام و 520 در ایران به شرح زیر است.

  1. کاسترول 5W-30 LL-01: 500 هزار تومان
  2. موبیل 1 0W-40 LL-01: 600 هزار تومان
  3. توتال 5W-30 LL-04: 450 هزار تومان
  4. لیکوی مولی 5W-40 LL-01: 700 هزار تومان
  5. شل 5W-30 LL-04: 550 هزار تومان

خرید روغن موتور بی ام و 520

با مشخصات کلی و قیمت تقریبی برندهای معتبر عرضه کننده روغن موتور بی ام و 520 تا به اینجای کار آشنا شدید، حال می خواهیم بدانیم که برای خرید این روغن موتور باید به کجا مراجعه کنیم.

بهترین کار، برای خرید روغن موتور بی ام و 520 این است که به فروشگاه های لوازم یدکی خودرو، نمایندگی های بی ام و و یا فروشگاه های آنلاین معتبر مراجعه کنید.

فقط حتما در زمان خرید به یک سری نکات مهم که ما، در این بخش به آنها اشاره کرده ایم هم توجه داشته باشید تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

  • مشخصات روغن موتور: مطمئن شوید که روغن موتور انتخابی شما دارای مشخصات مناسب برای بی ام و 520 شما باشد.
  • برند: از برندهای معتبر و شناخته شده روغن موتور استفاده کنید.
  • قیمت: قیمت روغن موتور را از چند فروشگاه مختلف استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.
  • تاریخ تولید: از خرید روغن موتور با تاریخ تولید قدیمی خودداری کنید.
روغن موتور BMW

قیمت روغن موتور BMW 520

علائم فرسودگی روغن موتور بی ام و

همه ما نسبت به این مووضع به خوبی آگاه هستیم که روغن موتور قش بسیار مهمی در عملکرد موتور خودرو دارد. بنابراین انتخاب و خرید روغن موتور مناسب برای هر نوع خودرو که از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است که نباید آنرا نادیده گرفت.

از جمله مسائل بسیار مهم درباره روغن موتور بی ام و و سایر روغن موتورهای موجود در بازار اطلاع از دلایل و علائم فرسوده شده آنها می باشد. درباره روغن موتورهای کمپانی BMW باید بگوییم که از نشانه های فرسوده شدن آنها کاهش سطح روغن موتور، دود آبی از اگزوز، صدای غیرعادی موتور و کاهش شتاب و قدرت موتور خودرو است.

یعنی اینکه، اگر سطح روغن موتور شما به طور مداوم کاهش می یابد، ممکن است نشانه ای از فرسودگی روغن موتور باشد. دود آبی از اگزوز می تواند نشان دهنده سایش موتور و فرسودگی روغن موتور باشد.

علاوه بر اینها صدای غیرعادی موتور می تواند نشان دهنده مشکل در روانکاری موتور و فرسودگی روغن موتور باشد و کاهش شتاب و قدرت موتور می تواند نشان دهنده فرسودگی روغن موتور باشد.

زمان تعویض روغن موتور بی ام و 520

اگر می خواهید با استفاده از روغن موتور اصل  اورجینال BMW 520 کاری کنید که طول عمر موتور خودرو شما افزایش پیدا کند باید نسبت به زمان مناسب برای تعویض به موقع روغن موتور خودرو توجه داشته باشید.

زمان تعویض روغن موتور این خودرو نیز همچون سایر خودروهای تولید داخلی و خارجی به عوامل مختلفی مانند مدل خودرو، نوع موتور، شرایط رانندگی و نوع روغن موتور استفاده شده بستگی دارد.

به طور کلی، تعویض روغن موتور بی ام و 520 هر 5000 تا 10000 کیلومتر یا هر 6 ماه یکبار انجام شود. برای افزایش دادن طول عمر موتور موتور این خودرو نیز باید اقدامات زیر را انجام داده و به نکاتی که در این بخش به آنها اشاره کرده ایم توجه داشته باشید.

  1. از روغن موتور با کیفیت بالا و مناسب با مشخصات خودرو خود استفاده کنید.
  2. به طور مرتب سطح روغن موتور را چک کنید.
  3. فیلتر روغن را به طور منظم تعویض کنید.
  4. از رانندگی با سرعت بالا و دور موتور زیاد خودداری کنید.
  5. به طور مرتب به خودرو خود سرویس دهید.
روغن موتور بی ام و

فرسودگی روغن موتور بی ام و

در نهایت اینکه

انتخاب روغن موتور مناسب و تعویض به موقع آن، از اهمیت بالایی برای حفظ سلامت موتور خودرو شما برخوردار است. با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر شد، می توانید به افزایش طول عمر موتور و بهبود عملکرد خودرو خود کمک کنید.

فرقی ندارد که شما به دنبال خرید روغن موتور بی ام و 520 هستید یا روغن موتور دیگری را می خواهید برای خودروهای تولید داخلی و خارجی خود تهیه کنید. آنچه در این میان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد انتخخاب روغن موتور مناسب است که می تواند به افزایش طول عمر موتور، کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد خودرو شما کمک بسیار زیادی کند.

یادآوری می کنیم که برای خرید روغن موتورهای اورجینال و اصل بهترین کار این است که به نمایندگی های معتبر روغن موتور مراجعه کرده تا با آسودگی خاطر بیشتری بتوانید بهترین و مناسبترین روغن موتور را برای خودروهای خود تهیه کنید.

سوالات مربوط به روغن موتور 520 بی ام و

1برای افزایش طول عمر روغن موتور بی ام و 520 چه کار کنیم؟

از روغن موتور با کیفیت بالا و مناسب با مشخصات خودرو خود استفاده کنید، به طور مرتب سطح روغن موتور را چک کنید، فیلتر روغن را به طور منظم تعویض کنید، از رانندگی با سرعت بالا و دور موتور زیاد خودداری کنید و به طور مرتب به خودرو خود سرویس دهید.

2مناسبترین زمان برای تعویض روغن موتور بی ام و 520 چه زمانی است؟

تعویض روغن موتور بی ام و 520 هر 5000 تا 10000 کیلومتر یا هر 6 ماه یکبار انجام شود.

3علائم فرسودگی روغن موتور بی ام و 520 چیست؟

کاهش سطح روغن موتور، دود آبی از اگزوز، صدای غیرعادی موتور و کاهش شتاب و قدرت موتور

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *