اطلاعات عمومی خودرو, معرفی خودرو

بنتلی کانتیننتال GT با موتور هیبریدی وارد بازار می شود

[ad_1]

بنتلی کانتیننتال GT با موتور هیبریدی وارد بازار می شود

کانتیننتال GT هیبرید
کانتیننتال GT هیبرید

بنتلی در حال آماده سازی یک مدل به‌روزرسانی شده از Continental GT است که با موتور هیبریدی وارد بازار خواهد شد.

کانتیننتال GT فعلی در سال ۲۰۱۸ به عنوان مدل ۲۰۱۹ به فروش رسید. از این رو، انتظار می رود فروش این نسخه به‌روزشده در سال ۲۰۲۴ آغاز شود، به این معنی که احتمالاً به عنوان یک مدل ۲۰۲۵ در ایالات متحده آمریکا وارد خواهد شد.

با توجه به موارد استتار استفاده شده در خودروهای آزمایشی، نگاه به آن نشان می دهد که تغییرات طراحی حداقل خواهد بود. به نظر می رسد مهم ترین تغییر جدید برای چراغ های هر دو طرف باشد. در حالی که به نظر می رسد چهره آن تغییر چندانی ندارد، تغییر عمده ای برای آن چه در زیر کاپوت است در نظر گرفته شده است؛ موتور ۶.۰ لیتری W-12 تویین توربوی بنتلی در ماه آوریل تولید خود را متوقف می کند و نسخه محدود کوپه Batur آخرین خودرویی است که دارای این موتور خواهد بود.

کانتیننتال GT هیبرید
کانتیننتال GT هیبرید

در حال حاضر، گمان می رود که جایگزین آن یک پیشرانه هیبریدی پلاگین مبتنی بر یک موتور بنزینی V-8 باشد که ترکیبی از پیشرانه ۴ لیتری V-8 با توربوشارژ دوقلو فعلی بنتلی به همراه یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس است. سیستم مشابهی توسط برند پورشه همکار گروه فولکس واگن در کاین و پانامرا استفاده می شود که تا ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارد. این مقدار با اوج ۷۴۰ اسب بخار قدرتی که W-12 بنتلی در Batur ارائه می دهد فاصله چندانی ندارد. در نتیجه ممکن است یک موتور هیبرید جایگزین گزینه V-8 کنونی Continental شود. این موتور احتمالاً دارای همان پیشرانه هیبریدی پلاگین مورد استفاده در Bentayga Hybrid و Flying Spur Hybrid خواهد بود. این موتور از یک توربوی دوقلو، یک موتور ۲.۹ لیتری V-6 و یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس تشکیل شده و برای قدرت ترکیبی ۵۳۶ اسب بخار مناسب است.

کانتیننتال GT هیبرید
کانتیننتال GT هیبرید

بنتلی در حال برنامه ریزی برای برقی کردن خط تولید خود در این دهه است و به آرامی جایگزین های الکتریکی را برای مدل های جداگانه با رسیدن به پایان چرخه عمر مربوطه خود معرفی خواهد کرد. اولین بنتلی الکتریکی با یک سال تأخیر، در اواخر سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد.

به این مطلب رای دهید

[ad_2]

Source link

1 دیدگاه در “بنتلی کانتیننتال GT با موتور هیبریدی وارد بازار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *