دسته‌بندی نشده

با طراحی مدرن و فناوری پیشرفته

[ad_1]

به گزارش مجله ماشین، این خودرو در دو نسخه تمام برقی و هیبریدی عرضه خواهد شد و قرار است در سه‌ماهه سوم سال جاری به بازار معرفی شود.

طراحی بائوجون یونهای

بائوجون یونهای بر اساس پلتفرم تیانیو D طراحی شده است. در طراحی خارجی، این خودرو دارای جلوپنجره بسته با دوربین و چراغ‌های سه‌تایی، همراه با طراحی خاص در قسمت پایین است. همچنین، شکل اسپویلر نیمه‌بسته‌ای برای پنجره عقب در نظر گرفته شده است.

بائوجون یونهای
بائوجون یونهای

این خودرو با رینگ‌های ۱۸ اینچی و دستگیره‌های سنتی درها عرضه می‌شود. ابعاد نسخه برقی این خودرو ۴۵۴۱/۱۸۸۰/۱۶۰۸ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی‌متر است. طول نسخه هیبریدی ۴۵۹۰ میلی‌متر است و سایر ابعاد مشابه نسخه برقی باقی مانده‌اند.

فضای داخلی بائوجون یونهای

فضای داخلی خودرو در دو رنگ “صبح سفید” و “شب سیاه” ارائه می‌شود. کابین مینیمالیستی شامل یک پنل ابزار ۸.۸ اینچی LCD، صفحه نمایش مرکزی شناور ۱۵.۶ اینچی، فرمان D شکل، دو پد شارژ بی‌سیم و دو جا لیوانی روی کنسول مرکزی است. سیستم صوتی خودرو از ۸ بلندگو پشتیبانی می‌کند.

جزئیات طلایی رنگ در فرمان، دریچه‌های تهویه هوا، تریم درها و قسمت جلویی دسته‌ بازویی به کار رفته است.

فضای سرنشین در ردیف‌های جلو و عقب به ترتیب ۱۰۰۸ میلی‌متر و ۹۸۷ میلی‌متر و فضای پای سرنشینان به ترتیب ۹۴۹ میلی‌متر و ۸۷۶ میلی‌متر است.

بائوجون یونهای
بائوجون یونهای

حجم صندوق عقب استاندارد ۵۶۷ لیتر است که با خم شدن صندلی‌های عقب به ۱۵۷۰ لیتر افزایش می‌یابد؛ این فضا به اندازه‌ای است که می‌توان پنج چمدان ۲۸ اینچی، دو چمدان ۲۶ اینچی و دو چمدان ۲۰ اینچی را همزمان ذخیره کرد. همچنین، ارتفاع درب عقب به ۱۷۹۵ میلی‌متر می‌رسد.

علاوه بر این، در سراسر خودرو ۲۹ فضای ذخیره‌سازی وجود دارد.

مشخصات فنی بائوجون یونهای

نسخه برقی خالص این خودرو به یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۵۰ کیلووات (۲۰۱ اسب بخار) مجهز خواهد شد که با پک‌های باتری با ظرفیت‌های ۵۶.۷ کیلووات ساعت و ۶۹.۲ کیلووات ساعت همراه است که دو گزینه مسافت پیمایش ۵۰۰ و ۶۰۰ کیلومتری را در حالت CLTC ارائه می‌دهد. شارژ سریع ۲C نیز موجود خواهد بود.

نسخه هیبریدی به سیستم هیبریدی Wuling Lingxi مجهز است که از یک موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۷۸ کیلووات (۱۰۵ اسب بخار) و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. پک‌های باتری این نسخه دارای ظرفیت‌های ۹.۵ کیلووات ساعت و ۲۰.۵ کیلووات ساعت هستند که مسافت‌های پیمایش خالص ۴۵ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر را ارائه می‌دهند (در شرایط CLTC). مسافت پیمایش ترکیبی ۱۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت WLTC به کمترین میزان ۴.۹۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

جدول مشخصات

مشخصه نسخه برقی خالص نسخه هیبریدی
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) ۴۵۴۱/۱۸۸۰/۱۶۰۸ میلی‌متر ۴۵۹۰/۱۸۸۰/۱۶۰۸ میلی‌متر
فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی‌متر ۲۷۵۰ میلی‌متر
موتور ۱۵۰ کیلووات (۲۰۱ اسب بخار) ۷۸ کیلووات (۱۰۵ اسب بخار) موتور ۱.۵ لیتری
ظرفیت باتری ۵۶.۷ کیلووات ساعت یا ۶۹.۲ کیلووات ساعت ۹.۵ کیلووات ساعت یا ۲۰.۵ کیلووات ساعت
مسافت پیمایش (CLTC) ۵۰۰ کیلومتر یا ۶۰۰ کیلومتر ۴۵ کیلومتر یا ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت (WLTC) ندارد (برقی خالص) ۴.۹۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
حجم صندوق عقب ۵۶۷ لیتر (تا ۱۵۷۰ لیتر با تا شدن صندلی‌ها) مشابه نسخه برقی
فضای سرنشین جلو/عقب ۱۰۰۸ میلی‌متر / ۹۸۷ میلی‌متر مشابه نسخه برقی
فضای پای سرنشین جلو/عقب ۹۴۹ میلی‌متر / ۸۷۶ میلی‌متر مشابه نسخه برقی
ارتفاع درب عقب ۱۷۹۵ میلی‌متر مشابه نسخه برقی
رینگ‌ها ۱۸ اینچی ۱۸ اینچی

گالری تصاویر

[ad_2]

Source link

1 دیدگاه در “با طراحی مدرن و فناوری پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *