دسته‌بندی نشده

اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ لوکس و مدرن اما بنزینی

[ad_1]

اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ لوکس و مدرن اما بنزینی

اینفینیتی QX80
اینفینیتی QX80

به تازگی کمپانی معظم اینفینیتی از نسل جدید QX80 پرده برداشته است که در ادمه به معرفی آن خواهیم پرداخت.


فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید


فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

اینفینیتی با معرفی اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۵، دوره ی تغییر محصولات خود را آغاز کرده است. این شاسی‌بلند بزرگ که پرچمدار برند لوکس نیسان محسوب می‌ شود، به نوعی آینده محصولات این برند در زمینه طراحی را نیز نمایان می سازد. نسل کنونی QX80 که در سال ۲۰۱۰ معرفی و دو بار در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ فیس‌لیفت شد، دیگر به طور کامل زمان بازنشستگی اش فرا رسیده بود و ژاپنی‌ها برای رقابت با رقبای سرسختی همچون لینکلن نویگیتور، جیپ گرند واگونییر و کادیلاک اسکالید به پرچمدار جدیدی نیاز داشتند.

طراحی اینفینیتی QX80

نسل جدید QX80 از زبان طراحی “هنر در حرکت” اینفینیتی بهره می گیرد که پیش‌نمایش آن با کانسپت QX مونوگراف ارائه شد. ظاهر QX80 جدید به نوعی در نگاه اول هم کاملا گیرا و جدید است و هم آشنا به نظر می رسد؛ گویی المان های نسل قبل را با ترند های روز در آمیخته اند. جلوپنجره معروف اینفینیتی به روز رسانی شده و گرافیک داخلی آن از اشکال جنگل بامبو الهام گرفته شده و لوگوی چراغ‌دار اینفینیتی در میانه آن خودنمایی می‌کند. پکیج چراغ ها دو قسمتی شده و سپر جلو فرمی عضلانی و البته لوکس دارد.

اینفینیتی QX80

نمای جانبی به دلیل فرم و ابعاد کلی خودرو جای کار زیادی نداشته و طراحان صرفا سعی داشته اند با دو رنگ کردن بدنه و ایجاد خط شخصیت موج مانند، پویایی لازم در این بخش را القا نمایند.

در بخش عقب نیز شاهد چراغ های به هم پیوسته هستیم که این چراغ ها از ۳۰۰ لامپ LED تشکیل شده اند.

کابین؛ تغییر رویکرد اینفینیتی و نیسان

اینفینیتی QX80

به نظر می رسد طراحان نیسان و اینفینیتی به خوبی دریافته اند که کابین دو محصول پاترول و QX80 بسیار کسل کننده بودند و از همین روی، کابین اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۵ کاملا متحول شده است. مانیتور و کلاستر یکپارچه ۲۸.۶ اینچی به همراه یک نمایشگر ۹ اینچی جدید در پایین به عنوان نمایشگر های داشبورد، تعبیه شده اند. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته داخل این ماشین هم سیستم نورپردازی ۶۴ رنگ است.

در نسل جدید QX80، گرمکن و تهویه صندلی های ردیف اول و دوم و گرمکن ردیف سوم ارائه شده است. علاکه بر این، به کمک سنسوری که در سقف خودرو به کار رفته است، گرمای بدن سرنشینان ردیف سنجیده می شود تا در صورت بالا بودن حرارت، سیستم تهویه وارد عمل شوند. تیپ فول این خودرو از ۲۴ اسپیکر با ساب‌ووفر و آمپلی‌فایر بهره مند است.

مشخصات فنی اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۵

باور کنید یا خیر، پس از لندکروزر ۳۰۰ حالا نوبت به QX80 رسیده است که به توربو تجهیز شود. نسل جدید اینفینیتی QX80 به پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین توربوشارژ با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به هر چهار چرخ یا چرخ های عقب را برعهده دارد.

تیپ‌های پیور و لوکس به‌صورت استاندارد به صورت محور عقب ارائه می‌شوند درحالی‌که تیپ‌های سنسوری و اتوگراف از سیستم چهارچرخ محرک بهره می‌برند. سیستم تعلیق این خودرو نیز از نوع بادی است.

قیمت اینفینیتی QX80

قیمت اینفینیتی QX80 جدید از ۸۲۴۵۰ دلار آغاز می‌شود و در فول ترین نسخه به ۱۱۰۵۹۵ دلار افزایش می یابد.

سوالات متداول

اینفینیتی QX80 چه مشخصاتی دارد؟

نسل جدید اینفینیتی QX80 به پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین توربوشارژ با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است.

اینفینیتی QX80 چه قیمتی دارد؟

قیمت اینفینیتی QX80 جدید از ۸۲۴۵۰ دلار آغاز می‌شود و در فول ترین نسخه به ۱۱۰۵۹۵ دلار افزایش می یابد.

به این مطلب رای دهید

[ad_2]

Source link

1 دیدگاه در “اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ لوکس و مدرن اما بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *