دسته‌بندی نشده

عملکرد خودرو45 | خودرو45

[ad_1]

فروش خودرو یکی از پردردسرترین نوع معاملات است. احتمال کلاهبرداری، فرایند طولانی فروش و پیچیدگی‌های این معامله مهم‌ترین مشکلات این نوع معاملات است، خصوصا اگر قصد طی کردن مراحل فروش فوری خودرو کارکرده را داشته باشید. شرکت خودرو45 به‌عنوان یکی از برترین کسب‌و‌کارهای ارائه خدمات فروش خودروی کارکرده، با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌های موجود به شما کمک می‌کند معامله‌ای سریع، امن و آسان را تجربه کنید.

چرا خودرو45؟

در بازار پرتلاطم و رقابتی خودرو و قرارگیری این وسیله نقلیه در دسته‌بندی کالاهای سرمایه‌ای، انتخاب بهترین روش معامله اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت خودرو45 تلاش کرده است با ارائه خدمات منحصربه‌فرد و حرفه‌ای تجربه شیرینی از فروش خودرو را برای مشتریان خود فراهم کند.

فرایند سریع و فرآیند

روش‌های سنتی فروش خودرو، بسیار پردردسر و وقت‌گیر بودند. در این روش‌ها فاصله زیادی بین زمان انتشار آگهی فروش تا پایان معامله وجود داشت. خودرو45 با کاهش این زمان، سرعت فروش خودروی شما را از زمان مراجعه به شعبه تا واریز وجه معامله به کمتر از ۲ روز کاری رسانده است.

معامله امن و مطمئن

 خودرو، کالای گرانبهایی است و حتی شاید مهمترین سرمایه مالک آن باشد. به همین دلیل با کمک تیم تخصصی حقوقی خودرو45 می‌توانید یک معامله امن را تجربه کنید.

فروش آسان

خودرو45 با تسهیل تمام مراحل فروش خودرو، از ثبت درخواست تا کارشناسی، فروش و حتی مراحل دفترخانه‌ای، این فرایند را بسیار ساده کرده است. شما از تمامی این مراحل مطلع می‌شوید بدون اینکه نیازی باشد با دردسرهای آن دست و پنجه نرم کنید.

خدمات خودرو45

خودرو45 در حال حاضر خدمات مختلفی را به مالکان ماشینی که قصد فروش آن را دارند، ارائه می‌کند.

فروش خودرو کارکرده

ارائه خدمات فروش خودروی کارکرده، اصلی‌ترین فعالیت این شرکت است. خودرو45 از ابتدا تا انتهای فرایند فروش، همراه مالکان خودرو است و این روند را برای آنها تسریع کرده است. کارشناسان مجرب و متخصصان این مجموعه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، وضعیت خودروهای مورد نظر را با دقت بررسی و کارشناسی می‌کنند تا مالکان خودرو با سرعت و خیالی آسوده ماشین خود را به فروش برسانند.

خرید خودرو

متقاضیان خودرو می‌توانند با مراجعه به بخش خرید خودرو در وب‌سایت خودرو45، بانک خودروهای موجود را مشاهده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. پس از این مرحله کارشناسان مجموعه برای ادامه مراحل خرید ماشین با متقاضی تماس خواهند گرفت.

معاوضه خودرو

معاوضه خودروی کارکرده با ماشین صفر، یکی از خدمات جدید خودرو45 برای فروشندگان ماشین است. استفاده از این طرح تنها در صورتی میسر است که مالک خودروی کارکرده، ماشین خود را در یکی از شعب خودرو۴۵ با موفقیت به فروش برساند. در این شرایط، مالک خودرو می‌تواند در روز فروش خودروی خود، درخواست تعویض را به کارشناسان اعلام کند تا در کمتر از ۲۴ ساعت، قرارداد خرید خودروی صفر با او منعقد شود. قیمت خودروی صفر منطبق با قیمت بازار محاسبه می‌شود.

کارشناسی رایگان برای ماشین دوم

کارشناسی رایگان برای خودروی دوم، یکی دیگر از خدمات قابل ارائه به فروشندگان خودرو است. فردی که فروش موفقی را در شعب خودرو45 به ثبت رسانده است و قصد خرید خودروی دیگری را دارد، تا ۳ ماه می‌تواند برای کارشناسی رایگان خودروی مورد نظر خود به یکی از شعب خودرو45 مراجعه کند.

مراحل فروش ماشین کارکرده با خودرو45

فروش خودروی کارکرده با خودرو45 در ۸ قدم انجام می‌شود.

مراجعه به سایت خودرو45

وب‌سایت خودرو45

در اولین قدم به وب‌سایت خودرو45 به نشانی https://khodro45.com مراجعه کنید یا در گوگل «خودرو45» را جست‌وجو کنید و روی اولین لینک کلیک کنید.

ثبت درخواست از طریق تلفن ۱۴۸۵ نیز میسر است.

تکمیل فرم مشخصات خودرو

مراجعه به سایت خودرو45

در سمت راست صفحه اصلی وب‌سایت، می‌توانید برند خودروی خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب برند، به صورت خودکار وارد صفحه بعد می‌شوید. در این صفحه، اطلاعات زیر را وارد کنید:

تکمیل فرم مشخصات خودرو

  • مدل خودرو
  • سال ساخت
  • تریم
  • کارکرد (بر حسب کیلومتر)
  • شهر
  • شماره موبایل

ثبت درخواست فروش خودرو

بعد از طی کردن مراحل قبلی به صفحه دیگری منتقل خواهید شد تا شعبه مورد نظر، روز و ساعت مراجعه به آنجا را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه «تایید قرار فروش» درخواست فروش خودروی خود را ثبت کنید.

هماهنگی جهت بازدید حضوری خودرو در شعب

پس از اینکه درخواست فروش ماشین خود را در وب‌سایت ثبت کردید، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند تا موارد لازم برای حضور در شعبه را هماهنگ کنند.

مراجعه به شعب

شما در روز تعیین‌شده باید با در دست داشتن مدارک لازم برای فروش خودرو به شعبه مراجعه کنید.

کارشناسی تخصصی

کارشناسان مجرب در شعب خودرو45، خودرو شما را در ۳ بخش فنی، ظاهری و اصالت در ۱۴۵ مورد بررسی می‌کنند. این ارزیابی با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های موجود انجام می‌شود. کارشناسی خودرو در این مرحله، رایگان بوده و هزینه‌ای برای این موضوع از شما دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری خودرو و برگزاری مزایده

بعد از کارشناسی خودرو، بر اساس پرونده سلامت، قیمت پایه‌ای برای خودروی شما تعیین می‌شود و خودروی شما وارد مزایده خواهند شد. خریداران خودروی شما از سراسر کشور، قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند و در پایان مزایده، بالاترین قیمت به شما اعلام می‌شود.

انتقال سند و دریافت وجه

در صورت موافقت شما با قیمت، مبایعه‌نامه‌ای در شعبه تنظیم شده و بیشتر مبلغ قرارداد تا ۲۴ ساعت بعد به حساب شما واریز می‌شود. همچنین شما باید در زمان اعلام شده به دفترخانه مراجعه کرده تا وکالتنامه فروش را امضا کنید. چند ساعت پس از مراجعه شما به دفترخانه، مابقی مبلغ قرارداد نیز به صورت خودکار به حساب شما واریز می‌شود.

نکته مهم

تمام فرایند فروش خودرو، از زمان مراجعه به شعبه تا تسویه نهایی در ۲ روز کاری انجام خواهد شد.

در صورتی که با قیمت اعلام شده موافق نباشید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید شعبه را ترک کنید.

پشتیبانی مشتریان

مشتری‌مداری یکی از مهم‌ترین اصول خودرو45 است. به همین دلیل، این شرکت می‌کوشد با ارائه با کیفیت خدمات خود، خاطره‌ای شیرین از یک معامله سریع و امن خودرو را رقم بزند.

خودرو۴۵ با ارائه پشتیبانی نیز همواره در کنار مشتریان خود بوده است. این شرکت با ارائه مشاوره‌های تخصصی و پاسخگویی سریع به سوالات مشتریان، تلاش کرده اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان خود قائل شود.

نتیجه گیری

خودرو45 با ارائه خدمات نوین و حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش خودروهای کارکرده، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو ایران کسب کند. این شرکت با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب، تکنولوژی‌های پیشرفته و فرایندهای سریع و فرآیند، همواره در تلاش است تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشتریان خود فراهم کند.

فروش فوری خودرو

نویسنده: فاطمه امین الرعایا

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *